Oproep aan al onze liefhebbers van Graphic Novels !!!

 



Zien jullie het zitten om deze kranige studente een duwtje in de rug te geven ??


Beste,


Op dit moment ben ik bezig mijn master in de culturele studies te vervolledigen door mijn thesis, die handelt rond de receptie van graphic novels in Vlaanderen, af te werken. In het kader van die thesis neem ik een enquête af die polst naar het profiel van de lezer en de niet-lezer van de graphic novel in Vlaanderen. Het doel van de enquête is om vooral te kijken naar overlappingen binnen andere sectoren in het cultuurveld (muziek, film, enz.).
Hierbij leek het me aangewezen om de enquête via bibliotheken te verspreiden aan het lezerspubliek. Is het mogelijk om mijn enquête te versturen naar uw bezoekers? Invullen kan via deze link
Ik hoor graag van u.


Alvast bedankt!




Met vriendelijke groeten,


Sarah Vierstraete